Generalsekreterare i Svenska Evangeliska Alliansen

Postat: 17 juni, 2017 av olofedsinger i Uncategorized

Nu är det alltså klart: till hösten tillträder jag som generalsekreterare i Svenska Evangeliska Alliansen. Det är förstås med viss bävan, men också mycket glädje, som jag tar mig an denna utmaning. Några av mina tankar kring det hela delar jag med mig av i följande två artiklar:

Olof Edsinger blir ny ledare för Svenska evangeliska alliansen (Dagen 160616)

Han ska leda Svenska Evangeliska Alliansen (Världen idag 160616)

Även SEA:s styrelse har skickat ut en pressrelease i ärendet, med många värmande omdömen. Du kan läsa den direkt på SEA:s hemsida.

Kommentera

