Välkommen till olofedsinger.se!

Postat: 8 juni, 2017 av olofedsinger i Uncategorized

I dag lanserar jag min nya blogg, med den enkla och tydliga adressen olofedsinger.se. Från och med nu kommer det här att bli min primära kanal för att lägga ut ledare, krönikor, debattartiklar och andra texter som publiceras i media. Genom tydliga kategorier och en omfattande taggning kommer det att vara lättare att finna vad du är ute efter jämfört med EfterKristus, särskilt när det gäller lite äldre material. På olofedsinger.se har jag dessutom lagt ut ett stort antal predikningar, föredrag och undervisningsserier, samt information om mig själv och mina böcker.

Material som inte har publicerats i någon tidning, och som mer knyter an till EfterKristus fokus på lärjungaskap och ledarskap, kommer jag även framöver att lägga ut här. Jag har också ett annat hemsidesprojekt på gång, som jag hoppas kunna återkomma till lite längre fram!

Kommentera

