I kväll kl 21 medverkar jag i Kanal10:s Nyhetsforum

Postat: 14 februari, 2015 av olofedsinger i Ledarskap

Det är Ruben Agnarsson som leder programmet, och temat är kristet ledarskap. Precis som i Dagen är det mitt blogginlägg apropå Robert Ekh som ledde till att jag fick inbjudan. Men vi talar också en del om mina böcker i allmänhet och Guds helighet i synnerhet.

Med i samtalet är också Enevald Flåten, som tidigare var pastor i församlingen Levende Ord i Bergen. Vi kom bra överens, och jag tycker själv att det blev ett gott samtal. Enevalds historia kan du läsa mer om här (rubriken är ”Jag var kontrollerande och auktoritär”), och Kanal10:s livekanal finner du här.

Kommentera

